نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام شد 
بعد از گذشت نه ماه؛
بالاخره پس از نه ماه انتظار شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت، با توجه به اعتراضات گسترده این متقاضیان و همچنین پیگیری رسانه‌ها در این خصوص،  پیش از ارائه توضیحات بیژن نامدار زنگنه درباره تعیین تکلیف این تعداد داوطلب به نمایندگان مجلس، شرکت ملی نفت با صدور اطلاعیه‌ای نتایج آزمون استخدامی سال 1392 را اعلام کرد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
اعلام نتایج صوری هست من و بسیاری رتبه 1 های دیگر با بهترین سوابق قبول نشدیم! شرکت نفت کف مصاحبه را از 40 به 65 افزایش داد تا ما را مردود کند! مثل اینکه به معلم و دانش آموز بگویند با نمره بالای 10 قبولید و مدر مدرسه نمره های زیر 17 را مردود کند!!!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
با سلام وزارت نفت ساعاتي پيش اسامي قبول شدگان را در حالي اعلام نمود كه برخلاف اساسنامه وزارت نفت كف نمره مصاحبه را از 40 به 65 افزايش داد تا تعداد مردودين را بالا ببرد! بنده مثل بسياري افراد ديگر با نمرات 46 و 76 از مصاحبه و رتبه 1 آزمون كتبي حتي به مرحله پردازش نيز راه نيافتيم تا بر اساس 60 درصد نمره كتبي و 40 درصد نمره مصاحبه مجموعا در رديف قبولي قرار گيريم. از گروه شغلي اينجانب حتي 1 نفر هم قبول نشده است. این درحالی است که نمرات مصاحبه از طرف هیئت های مصاحبه با فرض نمره قبولی 40 داده شده است. خواهش ميكنم اين حق خوري بيسابقه آقاي وزير را اطلاع رسانی نماييد.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
خواهشا درباره این حق خوری اشکارپیگیری کنید
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار